پست شده در بدون دسته بندی

تولید کننده قطعات شرکتی ام وی ام

تولید کننده قطعات شرکتی ام وی ام

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز نمود. این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های شرکت کرمان خودرو می‌باشد.
این شرکت، مونتاژکنندهٔ و تولید کننده قطعات شرکتی ام وی ام و برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد. محصولات این شرکت عبارتند از خودروی ام‌وی‌ام s۱۱۰، ام‌وی‌ام ۵۳۰، ام وی ام ایکس ۳۳ (تیگو ۳)، تیگو ۵ و ام‌وی‌ام ۳۱۵. چری آریزو ۵ و ایکس ۲۲ (پنج ستاره ایمنی) ام‌وی‌ام ۳۱۵ و ایکس ۳۳ از پرفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران هستند.
این مجموعه افتخار دارد تمام قطعات یدکی ام وی ام ،جک ،لیفان، ام جی با کیفیت بسیار بالا به دست مصرف کننده برساند .
در بازدیدی که از انبار قطعات یدکی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو صورت گرفت مدیرعامل این شرکت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه تامین و سفارش گذاری قطعات یدکی تیگو ، آریزو و … در انبار قطعات یدکی این شرکت به سوالات خبرنگاران در این ارتباط پاسخ داد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ابتدا به ارائه تاریخچه ای در خصوص فعالیت این شرکت پرداخت و اظهار داشت : شرکت فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو درسال ۱۳۸۳، به منظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی ، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است.
در حال حاضر این شرکت از طریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تولید قطعات شرکتی ام وی ام  و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام بر می دارد.
در جریان بازدید از انبار قطعات یدکی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ، مدیر عامل ضمن اشاره به فضای کلی انبار قطعات یدکی این شرکت اظهار داشت : فضای کلی انبار قطعات یدکی حدود ۴۰ هزار متر مربع است که چیدمان و دپو قطعات در آنجا صورت می گیرد.
پس از انجام سفارش گذاری توسط نمایندگی ها ، سفارشات به دو دسته فوری و کلی تقسیم می شوند که سفارشات فوری در همان روز به نمایندگی ها ارسال می شود و سفارشات کلی نیز بر اساس ارزش ریالی آنها جمع آوری و بین ۳ روز تا نهایتا یک هفته به نمایندگی ها ارسال می شوند.
برخی از نمایندگی ها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی تمایل زیادی جهت سرمایه گذاری ندارند و پس از مراجعه خودرو به تعمیرگاه ، قطعه مورد نیاز را سفارش گذاری می کنند از این رو بین مراجعه مشتری تا تعمیر خودرو وقفه زمانی به وجود می آید.این امر در دست بررسی است تا مشوق های لازم جهت سرمایه گذاری مناسب در حوزه قطعات یدکی توسط نمایندگان صورت پذیرد .
خوشبختانه کلیه قطعات طبق برنامه وارد موجودی می شوند ولیکن در هر لحظه امکان وجود کسری قطعات حداکثر به میزان ۵ درصد وجود دارد.
در حال حاضر بیشترین خودروهای تولیدی شرکت ام وی ام ۵۳۰ و x33 است که مسلما حجم زیادی از قطعات متعلق به این دو مدل خودرو است ضمن اینکه بر اساس تعداد خودروها برنامه ریزی های لازم جهت تامین قطعات یدکی انجام می شود.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام

چطور میتونیم کمکتون کنیم؟

×