مشهد - بلوار امامت - بین امامت 45 و 47
تلفن : 30638724 -051 موبایل : 4404797-0915
شنبه - 5 شنبه: از ساعت 9 تا 20
خانهسوالات متداول
فروشگاه اینترنتی یدک کار

سوالی دارید؟

متخصصان ما آماده کمک هستند

پشتیبانی 24/7!
05130638724 و 09154404797
لطفا نام خود را وارد کنید
ایمیل خالی یا نادرست است
لطفا پیغام خود را بنویسید
پیغام شما با موفقیت ارسال شد
مشکلی پیش آمده. پیغام شما ارسال نشد

سوالات متداول

پرسش و پاسخ ها

چگونه می توانم خود را تهیه کنم؟™

تمامی خریداران می توانند با ثبت نام بر روی سایت یدک کار ، از حساب کاربری شخصی خود بهرهمند شوند و به راحتی محصول خود را جستجو و خریداری نمایند .

چه گزینه هایی برای تأخیر ، از دست دادن یا عدم تحویل وجود دارد؟

در صورتی که یدک کار عدم امکان تهیه کالا در 24 ساعت پس از ثبت سفارش را داشته باشد و ارسال کالا برای ما مقدور نباشد ، مجبور به عودت وجه به حساب خریدار می باشیم .

تغییر آدرس - مبانی

خریدار موظف است آدرس دقیق پستی خود را در هنگام ثبت نام تکمیل کند و در صورت تغییر آدرس جهت ارسال کالا می توانید با شماره های بخش پشتیبانی سایت آدرس جدید خود را به ما اطلاع دهید .

از کجا بدانم سفارش من ارسال شده است؟

بعد از ارسال سفارش ، تیم پشتیبانی ما ، رسیدی پستی را برای هر خریدار به صورت جداگانه ارسال می نماید تا بتوانید به راحتی از فرآیند ارسال مطلع گردید .

پیگیری سفارش

در پنل ثبت سفارش می توانید فرآیند ارسال را سفارش خود را پیگیری کنید

ضمانت کالا

کلیه کالا های سایت یدک کار دارای ضمانت و اصالت فیزیکی کالا است

حمل و نقل

هزینه ی حمل و نقل سفارش برعهده مشتری می باشد و تنها در مشهد ارسال رایگان است

بسته بندی

یکی از اصول فروشگاه یدک کار ارسال کالا اصل با بسته بندی مناسب می باشد

بارگیری

در صورت خرید حجمی ، امکان ارسال رایگان را برای شما مشتریان خواهیم داشت

ارسال

ارسال کلیه سفارشات به دفاتر پستی در ساعت 12 هر روز انجام می شود

فیلدهای دلخواه برای نمایش را انتخاب کنید. سایر فیلدها مخفی می شود. برای ترتیب دلخواه فیلدها را به محل دلخواه بکشید و رها کنید.
  • عكس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • رنگ
  • اطلاعات تکمیلی
  • ویژگی ها
  • فیلدهای سفارشی
مقایسه
X