تشکیل بزرگ‌ترین موزاییک خودرویی دنیا توسط جیلی!
پست شده در اخبار

تشکیل بزرگ‌ترین موزاییک خودرویی دنیا توسط جیلی!

تشکیل بزرگ‌ترین موزاییک خودرویی دنیا توسط جیلی! :  جیلی رکورد گینس برای تشکیل بزرگ‌ترین موزاییک (تصویر) خودرویی دنیا را به خود اختصاص داد. در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ در کل ۷۵۰ دستگاه محصول امگرند جیلی که در چین با نام دیهائو نیز شناخته می‌شود به مدت ۳۰ ساعت موزاییک خودرویی را برای ایجاد تصویر سر یک گاو بزرگ تشکیل دادند.

همان‌گونه که در تصاویر دیده می‌شود خودروهایی با رنگ تیره تصویر سر این گاو را تشکیل داده‌اند درحالی‌که خودروهای سفیدرنگ نیز پس‌زمینه را ایجاد نموده‌اند. بر اساس تقویم سنتی چینی‌ها، ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ اولین روز سال نوی چینی می‌باشد. بر اساس تقویم چینی‌ها امسال سال گاو است.

تشکیل بزرگ‌ترین موزاییک خودرویی دنیا توسط جیلی!

کل این تصویر موزاییکی مساحت ۷۰۷۰.۲۶ مترمربعی داشته است. بر اساس دستورالعمل کتاب رکوردهای گینس، موزاییک موردبحث باید به‌طور کامل از خودروها تشکیل شده و الگوی آن از بالا قابل‌تشخیص باشد. فاصله بین خودروها نیز نباید از ۲۰ سانتی‌متر بیشتر باشد و مساحت کل موزاییک نیز حداقل ۳ هزار مترمربع باشد.

اخیراً میزان ثبت رکوردهای خودروسازان در کتاب رکوردهای گینس افزایش یافته و سال پیش بود که رکورد طولانی‌ترین دریفت یک خودروی الکتریکی توسط پورشه تایکان شکسته شد. این خودرو در کل ۴۲.۱۷۱ کیلومتر را دریفت کرد. همین خودرو چند روز پیش نیز رکورد بیشترین سرعت داخل یک ساختمان بزرگ را به خود اختصاص داد.

تشکیل بزرگ‌ترین موزاییک خودرویی دنیا توسط جیلی!

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام

چطور میتونیم کمکتون کنیم؟

×