مشکلات چانگان CS35
پست شده در آموزشی

مشکلات چانگان CS35 ، نکاتی درباره چانگان CS35 که نمیدانید

 

خودروها ازجمله وسایل نقلیه حیاتی در زندگی روزمره افراد محسوب میشوند و در دنیای مدرن به یک جزء ضروری برای انتقال بهتر و راحت‌تر افراد و وسایل، تبدیل‌شده‌اند و برای راحتی کاربر انواع مختلفی از آن‌ها در حال تولید است. یکی از انواع خودرو که در سال‌های اخیر طرفداران خاص خود را پیداکرده خودروهای کراس آور هستند. خودرو چانگان CS35 ازجمله کراس اوور های مطرح با کیفیت و قیمت مناسب است که توانسته است جای خود را در بازار خودرو ایران پیدا کند. بااین‌حال، همانند هر خودرو دیگری، خودرو چانگان CS35 هم با برخی مشکلات روبرو است که می‌توانند تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهند. در ادامه با سایت یدک کارز همراه باشید تا به بررسی مشکلات خودرو چانگان CS35 بپردازیم و سعی کنیم با خودرو چانگان CS35 بیشتر آشنا شویم و معایب خودرو چانگان CS35 مانند مشکل کولر خودرو چانگان CS35، خدمات پس از فروش ضعیف چانگان، فضای بار کم و موتور ضعیف چانگان CS35 را موردمطالعه قرار دهیم.

مشکلات چانگان CS35

 درباره خودرو چانگان CS35

خودرو چانگان CS35 یکی از محصولات برند چانگان موتور است که در بازار خودروهای ایران یک محصول شناخته‌شده است. این خودرو به طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، قابلیت‌های متنوع و ارزش خرید مناسب خود معروف است. چانگان CS35 با طراحی مدرن و جذاب خود، نمایی از استحکام و شخصیت دینامیک خودرو ارائه می‌دهد. طرح جلویی با روکش شیشه‌ای و فرونتال زیبا، ظاهری جذاب و اسپرت به این خودرو می‌بخشد. در کنار ظاهر زیبا، این خودرو با ابعاد جذاب و فضای داخلی جالب‌توجه توانسته است نیازهای روزمره رانندگان خود را برآورده کند. ازجمله ویژگی‌های جالب خودرو چانگان CS35 می‌توان به سیستم تعلیق مناسب، ایمنی خوب، سیستم صوتی پیشرفته و سیستم ناوبری با صفحه‌نمایش لمسی آن اشاره کرد. به‌طورکلی، خودرو چانگان CS35 با ترکیبی از ظاهر زیبا، امکانات پیشرفته و عملکرد قوی، به‌عنوان یک خودروی خانوادگی و شهری جذاب و کارآمد در بازار خودروها حضور دارد. چانگان CS35 شاخص ترین محصول دسته بندی خودرو های چانگان به حساب می آید و وضعیت نسبتا خوبی در مقایسه با سایر کراس اوور های چینی در بازار دارد.

 مشکلات خودرو چانگان CS35

خودرو چانگان CS35 مانند سایر خویشاوندان چینی خود به دلیل کم‌تجربگی سازندگان عاری از مشکل نیست و با چالش‌های متفاوتی دست‌وپنجه نرم می‌کند. در ادامه سعی می‌کنیم به لیستی از مشکلات رایج کاربران خودرو چانگان CS35 بپردازیم.

مشکل خرابی کولر خودرو

یکی از مشکلات شایع برقی خودرو چانگان CS35، که البته هنوز ازنظر آماری اثبات نشده و تنها با اتکا به شکایت‌های کاربران می‌توان از آن اسم برد، خرابی کولر چانگان CS35 است. این مشکل می‌تواند به‌ویژه در فصل تابستان باعث ناراحتی و عدم راحتی راننده و سرنشینان خودرو شود. علل خرابی کولر خودرو ممکن است شامل عدم نگهداری و تعمیرات منظم، عیب‌های فنی، کمبود مایعات یا تمیز نبودن سیستم کولر باشد. برای رفع این مشکل، می‌توان به تعمیرات و نگهداری منظم کولر خودرو چانگان CS35 و سرویس سالیانه، بررسی سیستم تهویه و تعویض قطعات دیفکت، و تأمین کمبود مایعات و تمیز نگهداری سیستم کولر اشاره کرد.

خدمات پس از فروش ضعیف

مشکل دیگری که ممکن است برای خودرو چانگان CS35 وجود داشته باشد، خدمات پس از فروش ضعیف است. این مسئله می‌تواند تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار داده و رضایت مشتریان را کاهش دهد. متأسفانه شرکت سایپا به‌عنوان عامل مونتاژ خودرو چانگان در ایران بسیار ضعیف عمل می‌کند. ارائه خدمات پس از فروش قابل‌اعتماد، اصلاحات و تعمیرات سریع و کیفیت بالا، تأمین قطعات یدکی به‌موقع و ارتباط مؤثر با مشتریان می‌تواند بهبودی در این زمینه ایجاد کند. البته فروشگاه لوازم‌یدکی حقی و سایت یدک کارز باسابقه چند دهه فعالیت در بازار خودروهای چینی، توانسته با تأمین کامل قطعات یدکی خودرو های چینی مانند قطعات یدکی چانگان CS35 و یا سایر انواع خودرو مانند قطعات یدکی خودرو دوو این تجربه را برای صاحبان این خودرو تلطیف ببخشد و تقریباً همه موارد لازم برای این خودرو را باقیمت مناسب و کیفیت عالی تأمین کند.

مشکلات چانگان CS35

 کیفیت پایین کابین

کیفیت پایین کابین ممکن است شامل استفاده از مواد باکیفیت پایین در داخل کابین، صداها و لرزش‌های زیاد در طول سفر، عدم راحتی در صندلی‌ها و بوی نامطبوع در آفتاب و گرمای زیاد باشد. خودرو چانگان CS35 بااینکه از سایر محصولات چینی در این زمینه قابل‌قبول‌تر عمل کرده و برای رفع نواقص تلاش کرده است اما همچنان پلاستیک خشک و متریال ارزان‌قیمت داشبورد ممکن است برای سرنشینان خودرو تجربه نامناسبی فراهم کند.

 پیشرانه ضعیف

یکی از مشکلات دیگری که برای خودرو چانگان CS35 مانند سایر خودروهای چینی مطرح است، استفاده از پیشرانه ضعیف است. عملکرد درست پیشرانه یا موتور خودرو بسیار مهم است و اگر پیشرانه کم‌توان یا ناکارآمد باشد، ممکن است تجربه رانندگی را تحت تأثیر قرار دهد. در خودرو چانگان CS35 از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری با ۱۱۳ اسب بخار استفاده‌شده که برای وزن ۱.۳ تنی این خودرو به نظر تناسبی ندارد و شتاب خودرو را به حدود ۱۵ ثانیه رسانده است. نکته قابل‌توجه بعدی که نقص مهندسی را بیشتر مورد جلوه قرار می‌دهد مصرف سوخت نه‌چندان پایین این موتور به‌ظاهر کم‌مصرف و اقتصادی است که در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷ ونیم لیتر است. به‌عنوان کلام آخر اگر از چانگان CS35 به‌عنوان یک خودرو شاسی‌بلند و آفرود یاد می‌کنید به‌احتمال‌زیاد موتور این خودرو شمارا ناامید خواهد کرد، پس با این خودرو شهری و زیبا بالطافت برخورد کنید.

فضای بار کم

یکی از دیگر مسائل موردبحث که البته بیشتر در مورد خودروهای کراس آور مطرح می‌شود مسئله حجم کابین و فضای بار است. چانگان CS35 با حدود ۳۸۵ لیتر فضا به عنوان یک خودرو خانوادگی مخصوصاً برای خانواده‌های پرجمعیت اصلاً توصیه نمی‌شود و احتمالاً برای مسافرت‌های طولانی مجبور به استفاده از باربند خواهید شد.

مشکلات چانگان CS35

بازار دست‌دوم ضعیف

متأسفانه آمار بازار نشان می‌دهد که چانگان CS35 مس از مدتی استفاده دچار افت قیمت شدید می‌شود و مشتریان رغبتی برای خرید مدل دست دوم آن ندارند. پس این مسئله را در نظر بگیرید که ممکن است در هنگام فروش مجدد آن دچار مشکل شوید.

جمع‌بندی درباره چانگان CS35

خوشبختانه، خودرو چانگان CS35، همچنان مزایای قابل‌توجهی دارد. این خودرو در قیمتی مناسب عرضه می‌شود و برخی از ویژگی‌های آن شامل سیستم‌های ایمنی پیشرفته، طراحی جذاب و اقتصادی، سیستم صوتی، دوربین عقب و نمایشگر داخل کابین واقعاً فراتر از انتظار جلوه می‌کنند. بااین‌حال، برای بهبود کیفیت و عملکرد خودرو چانگان CS35 لازم است که رانندگان و صاحبان این خودرو با بررسی‌های دوره‌ای و خرید لوازم‌یدکی به‌موقع به آن رسیدگی کنند. خوشبختانه سایت یدک کارز به‌عنوان یکی از مراکز، ارزان‌ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو مشهد عملکرد ضعیف پشتیبانی و خدمات پس از فروش این خودرو را جبران کرده و تقریباً تمامی وسایل موردنیاز این خودرو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین می‌کند. شما همچنین برای اطلاع از لیست لوازم مصرفی خودرو و زمان تعویض آنها از سایت یدک کارز مقاله تحت همین عنوان را مطالعه کنید تا با علم بیشتری به مراقبت از خودرو خود بپردازید.
در این مقاله، به مشکلات خودرو چانگان CS35 پرداختیم و برخی از مهم‌ترین مسائل این خودرو را شناسایی کردیم و در حد توان راه‌حل‌های ابتدایی برای معایب خودرو چانگان CS35 ارائه دادیم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید و مشکلات خود را با کارشناسان یدک کارز درمیان بگذارید.

 

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام

چطور میتونیم کمکتون کنیم؟

×