لورم ایل
پست شده در اخبار

دلایلی که شما را به خرید جک s5 مجاب می‌کند

دلایلی که شما را به خرید جک s5 مجاب می‌کند

دلایلی که شما را به خرید جک s5 مجاب می‌کند : اگر از اخبار این روزهای بازار خودرو ایران مطلع باشید، حتماً خبرهای پر سروصدای مربوط به کرمان موتور و خودروهای پرفروشش را شنیده‌اید، این روزها تقاضایی که از سوی خریداران برای خرید خودروهای شاسی بلند جک ثبت می‌شود حتی از پیش فروش‌های ایران خودرو و سایپا نیز پیشی گرفته است. هرچند این خودروها، خودروهایی چینی هستند که همه ما از ایرادات و ضعف‌های آن‌ها آگاه هستیم. اما دیگر چند سالی است که این خودروهای چینی پای ثابت بازار میان رده‌های ایران شده‌اند و به ترجیح خریداران قشر متوسط نیز تبدیل شده‌اند. از این رو بهتر است زوایای منفی قضیه را کنار گذاشته و با انتخاب‌های پیش روی بازار میان رده‌ها کنار بیاییم.

به گزارش «تابناک»، جک با دو مدل s3 و s5 خود در بازار شاسی بلندهای میان رده حضور دارد که هر دو در فروش، ارقام نزدیک به همی دارند. در این میان جکs5 به دلیل داشتن پیشرانه توربوشارژ و هماهنگ با گیربکس توجه قشر بیشتری خریداران را جذب کرده است. علاوه بر این موارد، این خودرو ویژگی‌های مثبت دیگری نیز دارد که شما را مجاب به خرید و فروش جک s5 می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا این موارد را بیشتر بررسی کنیم.

  1. پیشرانه توربو با عملکرد قابل قبول

هرچند نمی‌توان پیشرانه توربو خودروهای چینی را حتی با خودروهای کره‌ای نیز مقایسه کرد، اما در مقایسه با رقبای هم وطن و تولید داخل، داشتن موتور توربو یک مزیت و برگ برنده بزرگ برای جک s5 محسوب می‌شود. این موتور توانایی تولید 174 اسب بخار نیرو و 265 نیوتون متر گشتاور را دارد. هرچند توان این موتور نسبت به بسیاری از رقبای چینی‌اش بیشتر است، اما به دلیل وزن 1.5 تنی جک s5، این خودرو شتاب اولیه خوبی ندارد.

دلایلی که شما را به خرید جک s5 مجاب می‌کند

  1. نمرات بالا در تست‌های ایمنی

جک s5 در میان تمام محصولات جک در بازار جهانی، ایمن‌ترین آن‌هاست. آزمایش‌ها و تست‌های تصادفاتی که این خودرو در آن‌ها شرکت کرده به استانداردهای موسسه ایمنی EURO-NCAP بسیار نزدیک است. در نتیجه آزمایش‌های این خودرو مشخص شد که شاسی و بدنه جک اس5 در تصادفات با سرعت 70 کیلومتر دوام بسیار خوبی دارد و مانع از آسیب به سرنشینان عقب می‌شود. علاوه بر این به لطف ستون جمع شونده فرمان و مقاومت ستون B در خودرو، راننده و سرنشین جلو نیز در برخوردهای شدید از جلو در امان هستند. هرچند این خودرو در بازار جهانی با 6 ایربگ ارائه می‌شود. اما کرمان موتور در مدل‌های مونتاژی خود تنها 4 ایربگ ارائه می‌دهد که این به معنی کاهش ایمنی سرنشینان عقب است.

سایر ویژگی‌های ایمنی جک S5 عبارت است از پشت سری‌های فعال، کمربند پیش کشنده، سنسور فشار باد تایرها، ترمز کمکی، سیستم توزیع نیروی ترمز و ترمز پارک برقی. بنابراین اگر به دنبال خودرویی ایمن در رنج 200 تا 250 میلیون تومان هستید، خرید  جکS5 گزینه بسیار مناسبی است.

  1. امکانات رفاهی خوب در مدل‌های دنده‌ای

یکی دیگر از مواردی که در خرید جک S5 به مذاق خریداران ایرانی خوش نشسته است، امکانات رفاهی داخل کابین این خودرو است. جک S5 در مدل دنده اتوماتیک خود امکانات به روزی مانند سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرپایینی، چراغ بدرقه، اتولایت و دیلایت، سیستم تهویه هوای دوگانه، صندلی راننده برقی با مموری و آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن دار را ارائه می‌دهد.

دلایلی که شما را به خرید جک s5 مجاب می‌کند

  1. طراحی داخل کابین نسبتاً به روز

هرچند جک S5 در طراحی ظاهری خود خوب عمل نکرده و ناهماهنگی‌های بسیاری در طراحی قسمت جلو و عقب آن دیده می‌شود. اما درون کابین این خودرو حس رضایت بیشتری را به صاحبان خودرو منتقل می‌کند. طراحی داخل کابین جک S5 شباهت بسیاری به طراحی خودروهای هیوندا دارد. شاید به همین دلیل است که حس آشنایی در این طراحی به چشم می‌خورد. هرچند این زبان طراحی کپی برداری است. اما از آن جهت که کپی برداری به اصل جدانشدنی تولید خودروهای چینی بدل شده نمی‌توان آن را ایراد به حساب آورد. زیرا داریم درباره یک خودرو چینی اظهار نظر می‌کنیم!

در هر حال هماهنگی خوب داخل کابین، زیبایی در عین سادگی و ارگونومی خوب صندلی‌ها باعث شده تا نشستن در داخل این کابین حس خودروهای نسبتاً لوکس را به صاحبان خود بدهد. این مورد را نیز می‌توان یکی از وسوسه کننده ترین عوامل در خرید جک S5 در نظر گرفت.

instagram

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

سلام

چطور میتونیم کمکتون کنیم؟

×